血中香槟酒,鬓间纸玫瑰
 

丁枫的第N次辞职冲动36

36 雪芽


原文链接


- - -

顺便说一下,其实有一首歌《Broken Wings》,网易云上有,很适合原方

(网易云上的歌词和翻译有些细节不是很清楚,我这里矫正了一下)

受: Baby, don't understand

亲爱的,我不明白

Why we can't just hold on to each other's hands

为何我们不能握紧彼此的双手

This time might be the last I fear unless

我害怕,这次会是我们的最后一次相守

I make it all too clear I need you so

除非我清清楚楚地让你知道,我如此需要你

(副歌)

Take these broken wings

拿起我破碎的翅膀

And learn to fly again and learn to live so free

让我们再次学会飞翔,学会自由自在地生活

When we hear the voices sing

当我们听到这歌声

The book of love will open up and let us in

爱情之书会展开,让我们写下我们的故事

Take these broken wings

拿起我破碎的翅膀

攻: Baby, I think you tonight

亲爱的,今晚我想起了你

We can take what was wrong and make it right

我们可以拾起过去的错乱,使之回归正轨

Baby it's all I know that you're half of the flesh

宝贝,我只知道,你是我另一半血和肉,

And blood that makes me whole I need you so

你使我完整,我如此需要你

(副歌)

So take these broken wings

And learn to fly again learn to live so free

When we hear the voices sing

The book of love will open up and let us in

Let us in(let us in)


评论(17)
热度(84)
© 山海残梦生 | Powered by LOFTER